sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Askel eteenpäin

Nyt sen tein. Laitoin nimittäin ilmoituksen. Hui, jännittää...
Kyllä tätä mietin ja harkitsin, harkitsen edelleen. Täytyy sanoa, että perhosia lepattaa vatsassa jo nyt kun mietin, että aamulla koneen avaan ja näen onko vastauksia tullut. Ja jos on, niin millaisia. Niistä toivon mukaan myöhemmin lisää :)
Edelleen ajatukset pyörivät päässä. Välillä olen, että ei herranjumala mitä minä mietin ja olen tekemässä, mutta sitten se sama kutkutus palaa mieleen. Harrastaa seksiä, eri miesten kanssa, eri tavoilla... Onhan se varmaa, että sieltä tulee eteen miehiä laidasta laitaan. Ei se tule olemaan mitään ruusuilla tanssimista. Ja se turvallisuus..se pieni piru joka päässäni takoo, että älä ala, kun jotain voi sattua. Olen aikoinaan harrastanut itsepuolustuslajeja, toivon niistä olevan hyötyä jos tilanne niin vaatii. Niitä kyllä pitäisi harjoitella edelleen. Ehkä kun saan rahaa menen vaikka krav maga kurssille.
Ja kuinka paljon tämä poikeaa nuoruuden(ei sillä, että vanha olisin vieläkään) yhden illan jutuista. Erohan on siinä, että olen selvinpäin ja saa siitä rahaa. Nuorena harrastin näitä juttuja enemmänkin. Miehiä tuli ja meni. Uskollinen kyllä olin exälleni, mutta nyt vapaa kuin taivaan lintu.
Olen hommannut tietoa, oppaita, lukenut kirjoituksia. Eniten mietityttää se kun kuitenkin emmin, onnistuuko tämä. Osan mielestä ajatuksen kannattaisi olla, mutta kai sitä nyt voi kokeilla, edes kerran tai toisenkin. Ystävilleni en tästä kuitenkaan voi kertoa. Ehkä siksi aloin kirjoittamaan tätä blogia.
Mutta niin se vaan on, että se raha se raha...Ei tässä valtiossa ilman rahaa pärjää. Mitä katsoo uutisia niin taas se hallitus siellä jotain vähemmän mukavaa meidän päänmenoksi keksii.
Niin ja erehdyin nettiautoon katselemaan autoja, ja se raha!!!  Mietin kuinka ihanaa oliskaan ajaa tietynlaisella autolla. Jos siihen saisi säästettyä. Löysinkin jo muutaman kivan kauppakassin. Pienen ja pirtsakan :)
Ja syksyllä olisi ihanaa päästä jonnekkin rannalle makoilemaan aurinkoon, ja näillä tuloilla se ei onnistu. Vaikka kuinka haen töitä, ei mistään mitään kuulu. Ehkäpä tämä on tarkoitus kokea.. Koskaan ei voi tietää...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti