keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Vastauksia ihmetellen

En ole vielä saanut sovittua yhtään live tapaamista. Vastauksia ilmoitukseen kyllä tuli, monta kymmentä, ei sentään satoja. Niistä pitäisi nyt poimia parhaat päältä ja vastata heille. Alkaa luomaan verkostoa ja tavata miehiä.
Ensimmäiseksi päätin sen, että ensimmäiset asiakkaat tapaan vain hotellissa. Ihan oman turvallisuuden vuoksi. Kotona en heitä missään nimessä ota vastaan ja en halua vielä mennä kenenkään miehen kotiin, en ennen kuin pääsen jyvälle tästä hommasta. Hotelli näin ollen on turvallinen ja hyvä vaihtoehto. Täytyisi vaan ottaa se ratkaiseva askel ja sopia tapaaminen. Jotenkin olen ollut laiska ja tilanne mietityttää minua edelleen. Ensin luin innolla vastauksia, sitten tuli hetki jolloin en edes halunnut avata sähköpostia.
Vastauksia tuli laidasta laitaan. Osan poistin samantien. Osa oli huvittavia ja osa todella irstaita. Ja osa taas etsi seuraa ilman rahaliikennettä. Mutta kyllä siellä oli muutama ihan potentiaalinen ehdokas.
Kuvaa en ilmoitukseen laittanut, enkä ajatellut sitä myöskään jakaa sähköpostissa. Monet sitä pyysivät, mutta saavat tyytyä minun sanaani omasta ulkomuodostani. Sen kerron ihan totuuden mukaisesti. Ehkä tulee vielä päivä kun laitan ilmoitukseen jonkinlaisen kuvan. Sen aika ei vaan ole vielä.
Tämä on yllättävän vaikeaa. Ehkä juuri siksi, että en ole täysin varma tästä. Mutta kyllä sen yhden asiakkaan ainakin tapaan ja katson miltä tuntuu.
Tiedän, että tulen tarvitsemaan rahaa ja nyt näyttää siltä, että eduskunta laittaa kapuloita rattaisiin pienituloisten kiusaksi. Se kertoo jo mihin tässä ollaan taas menossa.
Ehkä alankin perkaamaan vastauksia nyt ja sovin sen ihka ensimmäisen tapaamisen.

2 kommenttia:

  1. Olen kohtalotoverisi. Aloitin bisneksen ihan hiljattain ja olen nyt tavannut pari asiakasta. Päässäni pyöri hyvin pitkälti samoja ajatuksia kuin sinulla mutta sen lisäksi mieleni valtaa ajoittain kamala syyllisyyden tunne, sillä olen etäsuhteessa.. Mikään muu ei enää vaivaa mieltäni kuin tuo syyllisyys.. Siksipä rohkaisenkin sinua eteenpäin, sillä "salainen taakkasi" on kuitenkin asteen verran keveämpi kuin minun! :)

    VastaaPoista
  2. Täällä kirjoittelee myös kohtalotoveri:) Olen aloitteleva myös näissä hommissa ja muutaman keikan olen heittänyt. Sekavat ajatukset tällä hetkellä.. Ei tiedä jatkaakko vaiko ei. Pakko olisi kyllä, sillä rahatilanteeni erittäin huono.Eniten tässä pelottaa se, että joku tuttu saa tietää. Saa nähdä miten käy:) Jään mielelläni seuraamaan blogiasi:)

    VastaaPoista