lauantai 3. toukokuuta 2014

Mies "lahna" :)

Mietin pitkään jaanko tämän teidän kanssanne, mutta oli pakko :) Päätin jo kun blogia aloin pitämään, etten tänne asiakkaista kovin yksityiskohtaisesti kerro, mutta tämä olkoon poikkeus.
Minulla oli eilen asiakkaana mies, joka oli sängyssä lahna. Naisistahan puhutaan, että osa on lahnoja sängyssä, ja vain makaavat, eivätkä tee mitään.
Nyt olen elämäni ensimmäisen kerran törmännyt mieheen, joka ei kertakaikkiaan tehnyt mitään.
Ei siis mitään.
Lisäksi hänestä ei saanut irti oikein mitään, mitä olisi halunnut ja mistä olisi tykännyt. Viesteistä tiesin kuitenkin, että pitää ihan perinteisestä seksistä, eikä hän niissä ehdotellut mitään erikoista, eikä kummempia toiveita ollut.
Jouduin itse olemaan johtava osapuoli ja ehdottelemaan, ja tekemään kaikki. Ei se haitannut, olen vain tottunut siihen, että miehestä saa enemmän irti ja hän on myös oma-aloitteinen.
Ensin otin häneltä suihin, ja sen kestettyä aikansa, aloimme harrastamaan seksiä. Mies makasi sängyssä selällään ja minä ratsastin. Sitäkin aikani tehtyä, kysyin haluaisiko hän vaihtaa asentoa. Oikein mitään vastausta saamatta, päädyimme takaapäin naintiin. Siinäkin minä olin se paneva osapuoli, mies vain oli takanani. Minua alkoi jo koko tilanne naurattamaan kesken kaiken. Sitten mies vain yht äkkiä sanoi, että eiköhän tämä ollut tänään tässä, jatketaan sitten seuraavalla kerralla. Hän ei siis lauennut. Kovasti hänellä kuitenkin seisoi. En tiedä, oliko hänellä kysessä ensimmäinen tapaaminen, ja ehkä hän jännitti sitä jollain tapaa, vai eikö hän ole tottunut sängyssä tekemään mitään. Mies kuitenkin oli suhteessa ja ikääkin jo jonkin verran, joten nuoruudesta ja kokemattomuudesta ei voi puhua. Tai sitten hän oli vain tottunut siihen, että nainen vie ja hän vain vikisee.
Vai oliko vika minussa...
Ajattelin kyllä, että seuraavaa kertaa ei taida tulla. Hän menee puhelimessa älä vastaa-osioon.
Tulipa tämkin koettua, ja tietää, että tämmöisiä tapauksia voi tulla eteen. Olin itsekkin vähän yllättynyt ja hämmentynyt, mutta yritin hoitaa tilanteen parhaani mukaan.
Viikonloppuja :)
-Lola-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti