keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Pääsiäistä odotellessa

Olen pitänyt vapaata asiakkaista. Loppuviikosta taas uusin ilmoituksen ja alan ottamaan asiakkaita vastaan.
Viime perjantaina minulla oli keikka päivällä. Sekin miehen kotiin, ja meni hyvin. Ainakin omasta mielestäni. Mies oli mukava, normaalivartaloinen herrasmies hänkin. Minua ei ällöttänyt ja tällä kertaa aikakin meni nopeasti ja en miettinyt, että milloin tämä loppuu. Onko tämä sitten rutinoitumista, vai voiko niin vielä sanoa kolmen asiakkaan jälkeen? Ehkä ei :)
Syy voi olla siinäkin, että toisen asiakkaan kanssa olin väsynyt ja se ei sujunut ihan putkeen, joten laitoin tässä  tapaamisessa parastani.
Hän oli kiinnostunut näkemään jatkossakin, joten toivon, että saan hänestä vakkarin. Aina olisi mukavempi tavata miehiä, jotka olisivat jo jollain tapaa tuttuja.
Olen ollut tyytyväinen näihin asiakkaisiin, koska kaikki on sujunut hyvin ja mitään epämielyttävää ei ole tullut eteen. Takaraivossa kummitteleekin, että milloin tilanne muuttuu.
Ajatukset eivät ristele enää niin paljon päässäni. En tunne itseäni likaiseksi tai hyväksikäytetyksi. Välillä kyllä mietin miten tähän pisteeseen voi ajautua, mutta ne on hetkellisiä ajatuksia. Niin, ja mikään ei estä lopettamasta näitä hommia silloin kun siltä tuntuu.
Viime viikolla oli kyllä hyvä mieli kun katsoi lompakkoon. Helppo tapa tienata rahaa. Vaikka eihän tämä nyt niin helppoa ole, vaatii aina aikaa ja valmistautumista. Torstaina mietin, että tämä on henkisesti ehkä raskaampaa kuin kuvittelin. Perjantaina siltä ei enää tuntunut. Aikahan sen sitten näyttää, vielä ollaan niin alussa, että mitään pitävää on vaikea sanoa.
Asusteita olen katsonut nettikaupoista ja varastoja pitäisikin muutamalla vaatekappaleella täydentää. Valinnan vaikeus on vaan suuri :) Tarjolla on niin paljon kaikenlaista. Ajattelin ostaa vaatteita pikkuhiljaa, enkä kerralla suurta kasaa. Siitäkin syystä, etten tiedä kauanko tätä jatkan.
Ulkona on ihanan keväinen ilma ja hormoonit alkavat hyrräämään kevään koittaessa :) Kirjoittelen taas kun olen polkaissut hommat käyntiin.
Hauskaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti