tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pyhistä selvitty

Pääsiäinen meni ystävien kanssa remutessa ja aurinkoisista keleistä nauttiessa. En ottanut yhtään asiakasta vastaan, vaikka muutama mahdollisuus olisi ollut.
Tänään polkaistiin homma taas käyntiin. Minulla oli päivällä puolentunnin tapaaminen. Mies oli ihan ok, hiukan huumorintajuttoman oloinen. Siitä sai vähän tosikon kuvan ja, että hän oli hirveän tarkka asioista. Eihän siinä mitään, että on siisti mies. Asuntokin oli tiptop, eikä mikään ns.poikamieslukaali, vaikka miehellä ei kumppania ollutkaan(kait)
Tapaaminen itsessään meni ihan hyvin ja nopeasti. Olen nyt muutaman puolentunnin keikan heittänyt ja vaikka ne ei rahallisesti ole niin hyviä kuin tunnin keikat, on ne minun mielestäni mukavempia. Hommat hoidetaan ja sillä selvä.
Minua nauratti kun mies tuhisi kuin puudeli jalkojeni välissä. Hän piti nuolemisesta. Kyllä minä siitä itsekkin pidän, mutta pisti vaan naurattamaan. Jokainen on erilainen.
Sovittuja tapaamisia ei tälle viikolle ole, muutama työn alla. Toivottavasti saan niistä keikat, koska laskupino on taas kasvanut. Paljon ei voi itselle ostaa mitään kivaa kun täytyy saada ensin talous kuntoon. Kenties jonain päivänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti